.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تیم داماش گیلان در حال متلاشی شدن است

سخنگوی و مسئول امور فرهنگی باشگاه داماش گیلان گفت: تیم داماش گیلان به دلیل مشکلات عدیده مالی در حال متلاشی شدن است.

علی احمدی‌سراوانی لحظاتی قبل در گفت‌وگوی با  فارس در رشت، وضعیت باشگاه داماش داماش را بسیار بحرانی دانست و اظهار داشت: پس از بازی چهارشنبه گذشته مقابل شاهین بوشهر، چهار روز استراحت داشتیم و قرار بود تمرین تیم داماش از امروز آغاز شود اما بازیکنان اعتصاب کردند و بر سر تمرین حاضر نشدند.

وی عمده مشکلات تیم داماش گیلان را منابع مالی ذکر کرد و افزود: با توجه به مشکلات باشگاه داماش گیلان، در صورتی که مشکلات مالی تیم برطرف نشود تیم داماش گیلان متلاشی می‌شود.

سخنگوی داماش گیلان درباره واگذاری باشگاه بیان کرد: کلیات واگذاری باشگاه داماش به حسین هدایتی مالک باشگاه استیل‌آذین مورد قبول قوه قضائیه قرار گرفته است اما جزئیات آن به طول انجامیده و بازیکنان تیم داماش تصور می‌کنند که ما قصد فریب آنها را داریم و به همین دلیل در تمرین حاضر نشدند.

وی با بیان اینکه امیر عابدینی مدیرعامل فعلی باشگاه داماش عنوان کرده که هیچ کمکی نمی‌تواند به تیم و بازیکنان داماش کند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که وضعیت باشگاه داماش مشخص نشود و نتوانیم ضعف‌ها را برطرف کنیم مشکل به قوت خود باقی است.

احمدی‌ سراوانی از مسئولان گیلان خواستار کمک و نجات تیم داماش شد و بیان کرد: تاکنون هیچ اقدامی برای نجات تیم داماش صورت نگرفته است و امیدواریم مسئولان گیلان داماش را نجات دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.